Yep...ik ben er weer vandoor.

26 april 2008

De 2,5 week zijn weer voorbij gevlogen! Waren weer erg drukke dagen... Iedereen (nou ja helaas niet iedereen:-(, maar zoveel mogelijk) weer even zien en nog dingetjes regelen enzo...maar was erg leuk om weer iedereen gezien en bijgekletst te hebben!!! Kan ik er weer even tegen aan;-)

En morgen vertrek ik dus weer. Om 15;00 vertrekt mijn vlucht naar mijn 1ste bestemming: Osaka, Japan. Hier ga ik eerst een paar dagen in de stad rondsnuffelen. En daarna naar Kyoto, eens een kijkje nemen in een echte Zen-tempel!! Vooral naar dit laatste kijk ik erg uit en ben ik heel benieuwd!  Zoals het er nu naar uit ziet, zal ik hier dan een weekje blijven. Maar goed ik heb een flexibel ticket...dus als het goed bevalt kan ik langer blijven en als het tegenvalt ben ik eerder weg... lekker makkelijk, toch;-)

En dit geldt eigelijk voor mijn hele reis; ik kan naar believen (wel natuurlijk afhankelijk van beschikbaarheid), de data van mijn wereldticket aanpassen....

Nou, ik ga het dit keer niet te lang maken...

Ik hoop dat jullie weer net zo enthousiast reacties gaan sturen als op mijn vorige reis... Was ik namelijk heel erg blij mee!!!

Nou lieve mensen; iedereen veel succes, plezier enz. met alles de komende tijd en tot over een paar maanden!!!