Naam:
850

Over mij

Over mijn reis

Jaaaa, het is zover. Ik ga lekker op reis.

Gelukkig heb ik onbetaald verlof kunnen regelen en kan ik met een 'gerust' hart vertrekken.

Eerst 3 maanden naar Ghana, waarvan 2,5 maand vrijwilligerswerk. Daarna 2 weekjes rondreizen door Ghana.

Vervolgens lekker voor 2 weekjes terug naar huis en iedereen weer even zien en dan richting de andere kant vd wereld.

Eerst Japan, voor een korte periode. Hier zal ik ook 1 weekje naar een Zen-tempel gaan.

Daarna naar Nieuw-Zealand voor een aantal weken en dan richting Down-under.

En als laatste lekker 2 weekjes relaxen op de Samoa-eilanden. Heerlijk....:-)

En dan is de tijd weer aangebroken om richting huis te gaan, met een korte stop in LA.

Bezochte landen

Ik heb 25 landen (10%) bezocht:

Australië, België, Bulgarije, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Frankrijk, Ghana, Hongarije, Italië, Japan, Luxemburg, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Samoa, San Marino, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika.