Met het bootje.... en de tractor;-)
11 juni 2008 - Abel Tasman National Park, Nieuw-Zeeland
Deze foto werd gemaakt op 11 juni 2008 in Abel Tasman National Park, Nieuw-Zeeland.
11 juni 2008 - Abel Tasman National Park, Nieuw-Zeeland
Deze foto werd gemaakt op 11 juni 2008 in Abel Tasman National Park, Nieuw-Zeeland.
- esmee: jonghu dat is bloed van een…
- radj: goed
- Sanne: Zooooow,, Gaan we ook nog…
- stef: haaien zijn zo cool!!
- Patrick: Beste Claudia, Mooie foto's!…
Alle reacties »