Abel Tasman Nat. Park (NZ-zuid)
Foto’s 1 - 20 van 39 |
-

De mooiste, grootste regenboog die ik ooit gezien
-

De koude kleinen hutjes,
-

Bij de Stray-bus
-

Door het woud
-

Door de rivier
-

Door de kiwi-gaard
-

golvend zand
-

Op mijn paardje..
-

Even over het strand galopperen
-

Door het water....brghh
-

Over de brug...
-

Door de zee...
-

Ik op het paardje
-

Nog een kunstbeeld..;-)
-

Kunst beelden...
-

Met het bootje.... en de tractor;-)
-

Natte voetjes...
-

Een bladeren-gordijn
-

Mooooiiiii...
-

Schitterend helder water
1 2 Volgende »

- esmee: jonghu dat is bloed van een…
- radj: goed
- Sanne: Zooooow,, Gaan we ook nog…
- stef: haaien zijn zo cool!!
- Patrick: Beste Claudia, Mooie foto's!…
Alle reacties »