Wanaka (NZ-zuid)
Foto’s 1 - 11 van 11 |
-

Nicole en Myriam wachten op de bus
-

Volle maan bij daglicht
-

Wanaka-lake
-

Optisch bedrog... ben ik erg klein...of
-

..Of ben ik erg groot
-

Wanaka-lake
-

Weer een mooi plaatje...
-

Ben ik niet sterk;-)?
-

Optische illusies
-

Een gat in de lucht...
-

Mooi plaatje

- esmee: jonghu dat is bloed van een…
- radj: goed
- Sanne: Zooooow,, Gaan we ook nog…
- stef: haaien zijn zo cool!!
- Patrick: Beste Claudia, Mooie foto's!…
Alle reacties »