Bij de "Steer-Byron Family"(Aus)
Foto’s 1 - 12 van 12 |
-

Met de melkboer mee naar Warialda
-

Het lieve gezin waar we hebben gelogeerd,
-

De 'Steer-Byron-Canning' family
-

De keuken
-

De gezellige eetkamer
-

De lieve hond die ons in contact bracht
-

Het leuke huis van de familie
-

lekker bbq-en
-

Een lammetje melk geven
-

Lieve kangeroo's in het wild
-

Een pootje van een Joey steekt uir de buidel
-

Een mama-kangeroe en haar Joey

- esmee: jonghu dat is bloed van een…
- radj: goed
- Sanne: Zooooow,, Gaan we ook nog…
- stef: haaien zijn zo cool!!
- Patrick: Beste Claudia, Mooie foto's!…
Alle reacties »