Even een kijkje nemen of er een lekker hapje in de
20 juni 2008 - Queenstown, Nieuw-Zeeland
kooi zit….;-)
Deze foto werd gemaakt op 20 juni 2008 in Queenstown, Nieuw-Zeeland.
20 juni 2008 - Queenstown, Nieuw-Zeeland
kooi zit….;-)
Deze foto werd gemaakt op 20 juni 2008 in Queenstown, Nieuw-Zeeland.
- esmee: jonghu dat is bloed van een…
- radj: goed
- Sanne: Zooooow,, Gaan we ook nog…
- stef: haaien zijn zo cool!!
- Patrick: Beste Claudia, Mooie foto's!…
Alle reacties »